  • 21. Data: 2010-03-21 10:25:29
    Temat: Re: DEKRA - najbardziej awaryjne auta
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ho2ui9$sc9$1@news.onet.pl...

    > Hehe. Nie mów, ze Ty na serio bierzesz te wszystkie rankingi? :-)

    Hehe, pszeciesz wszyscym wiedzom, rze tylko głąby czytajo rankingi.

  • 22. Data: 2010-03-21 10:43:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe, pszeciesz wszyscym wiedzom, rze tylko głąby czytajo rankingi.

    Czytac je, a wierzyc w nie to dwie rozne sprawy.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2010-03-21 10:54:06
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-20 17:53, Gabriel'Varius' pisze:

    > Hehe. Nie mów, ze Ty na serio bierzesz te wszystkie rankingi? :-)
    Wiesz, głupio z kolegami przy piwku nonstop się bronić:)
    Lagę II po FL brałem bardzo poważnie pod uwagę, znając rankingi i opinię
    "królowej serwisów". Rzutem na taśmę wygrało avensis.
    --
    M.

  • 24. Data: 2010-03-21 11:54:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czytac je, a wierzyc w nie to dwie rozne sprawy.

    Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze rankingi kuamio.

  • 25. Data: 2010-03-21 11:55:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, głupio z kolegami przy piwku nonstop się bronić:)
    > Lagę II po FL brałem bardzo poważnie pod uwagę, znając rankingi i opinię
    > "królowej serwisów". Rzutem na taśmę wygrało avensis.

    Twoje godziny sa policzone.

  • 26. Data: 2010-03-21 13:12:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Ghost pisze:

    > Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze rankingi kuamio.

    A nie?
    Wiesz jak tworza te rankingi?
    Umyslnie czy nie, raczej wprowadzaja w blad.

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-03-21 13:37:37
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 20 Mar, 16:09, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Samochody klasy średniej:

    > - Volkswagen Passat (61,1 proc.) (!!! - jak to możliwe :) )

    Mój znajomemu naprawiali nowego Passata z salonu 5 razy. Pomogła
    dopiero wymiana całej elektroniki

    > Samochody klasy wyższej średniej i wyższej:
    > - Volvo V70/XC70 (73,3 proc.)
    > - Volvo S80 (67 proc.)

    Tu nie ma co się dziwić od kiedy są to fordy ze znaczkiem Volvo.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 28. Data: 2010-03-21 18:19:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-03-20 17:36, Pszemol wrote:

    > Hyundaje cieszą się mniej więcej taką samą "niezawodnością"
    > w USA jak Volkswageny.

    ta opinia raczej zywcem siega przelomu lat 80 i 90 (gdy faktycznie
    niektore modele byly obsmiewane niczym Yugo) i potem nastapilo
    odwrocenie sytuacji a w ostatnich latach to raczej w stanach
    Hyundai zbieral laury za niezawodnosc, dystansujac nawet japonska
    konkurencje. Chocby chronologicznie kilka luznych przykladow

    http://www.usatoday.com/money/autos/2003-03-11-cr-pi
    cks_x.htm
    http://www.ameinfo.com/62524.html
    http://www.autoindustry.co.uk/news/05-06-07_2
    http://www.consumerreports.org/cro/cars/new-cars/buy
    ing-advice/who-makes-the-best-cars/overview/index.ht

    Wiec to prawie tak jak mowic ze japonczycy wykonuja produkty
    o niskiej jakosci bazujac na informacjach z lat 50 zeszlego
    stulecia ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2010-03-22 09:44:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A nie?
    > Wiesz jak tworza te rankingi?

    Pszeciesz wszyscym wiedzo, rze to robio Ci sami co ukrywajo calo prawde o
    UFO.

  • 30. Data: 2010-03-22 09:46:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    >Tu nie ma co się dziwić od kiedy są to fordy ze znaczkiem Volvo.

    No wlasnie - wystarczy, ze fabryka przejdzie z rak do rak i bez zmiany
    technologii, zaopatrzenia, kontroli jakosci itp. od razu zmienia sie jakosc
    wyrobow gotowych.