  • Data: 2020-04-27 14:06:51
    Temat: Re: DELL Inspiron 5593 - USB Boot
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krystek napisał(a) w wiadomości: <5ea60ccd$0$555$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Odfajkowane? Czy zafajkowane, w sensie zaptaszkowane? Włączone?

    Fajki są znaczy włączone.
    Zresztą sprawdziłem Enable External USB Ports - bez fajki na USB nic
    nie działa po podłączeniu.
    Enable USB Boot Support też tak sprawdziłem, czy może się walnęli.

    >To pewnie do wyboru bootloadera. Można wskazać (jeśli się ma odpowiedni)
    >i on przejmie operację bootowania.

    W System Configuration są 2 kanały SATA puste, dysk jest M2.
    DVD wewnętrznego nie ma, do tych SATA się nie da przecież
    podłączyć? Do środka?

    >A próbowałeś pod inne gniazda USB podpinać?

    Próbowałem na wszystkich trzech ze złączem A (USB2 i 2x USB 3.1),
    to samo. Jest jescze USB3.1 ze złączem C, nie mam przejściówki.

    Obawiam się, że albo się nie da w ogóle albo potrzebny spec-format
    żeby UEFI łaskawie zaakceptowało. Tylko jak przerobić zwykłe
    CD/DVD bootowalne na 'UEFI' ?

    Arek