-
Data: 2015-06-18 08:50:46
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-18 o 08:31, p...@g...com pisze:
> --Komputer bosch (taki tablet) pokazuje te same wartości, więc chyba jest to
wiarygodne. Na razie grunt, że się nie wypala ;P
>
> na zdrowy rozum dpf info moze pokazywac tylko wartosci rosnace a malejace tylko w
przypadku uszkodzenia czujnika ew. nieszczelnosci w ukladzie jako ze czujnik juz
wymieniales nadal obstawiam dziure choc pomysl Marvina (elektryka) jest rowniez warty
sprawdzenia
>
> P.
>
No ale gdzie ta dziura?
- czujnik ciśnienia wymieniony przeze mnie więc mam pewność
- rurki biegnące od czujnika do filtra dpf wykręcone i sprawdzone przeze
mnie i, jak się wczoraj dowiedziałem, również przez firmę, która
regenerowała dpf.
- tam po rurkach również biegnie kabelek i sprawdziłem czy przewodzi
(nie wiem jak to fachowo napisać - miernik brzęczał :))
- sprawdziłem tam przy filtrze też napięcie, było 4,95V na obu
czujnikach, nie wiem jak sprawdzić masę. Dotykałem miernikiem
jednocześnie wtyk od czujnika i dpf lub nadwozia i też pokazywało 4,95V
- wymieniony czujnik temp, po którego odłączeniu wahania ustępowały.
- wymieniony cały filtr na inny
Na elektrodzie facet (moderator) napisał, że te wahania są normalne, bo
jak mocniej depnę, to zwiększa się ciśnienie, ale szczerz mówiąc, ten
wywód był dla mnie nielogiczny i jakoś do mnie nie trafił. Gość zajmuje
się zawodowo wycinaniem dpf i jego jedyną radą było wywalenie filtra, bo
"przerabiał setki takich przypadków".
Więc rzeczywiście zostaje chyba elektryka... Co w sumie, jak teraz tak
czytam, by nawet pasowało idealnie do takich skoków.
Czy ja sam mogę spróbować znaleźć ten brak masy, czy jechać do
elektryka. Jak pojadę, to co dokładnie mu powiedzieć, żeby sprawdził?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.15 09:16 p...@g...com
- 18.06.15 19:06 twistedme
- 18.06.15 19:36 Marvin
- 19.06.15 08:27 Miroo
- 19.06.15 08:47 p...@g...com
- 19.06.15 09:01 twistedme
- 19.06.15 10:53 p...@g...com
- 24.11.16 21:09 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie