    From: toslaw <s...@n...4u.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: David West: OOP is Dead
    Date: Fri, 21 Feb 2014 07:51:43 +0000 (UTC)
    <t...@4...com> <le4845$ibg$2@dont-email.me>
    <0...@4...com>

    A.L <a...@a...com>:

    > Odpowiedz jest prosta: zaden. Wszystkie maja swoje problemy. Zalezy
    > zreszta, do czego to jest potzrebne.

    Więc po co twierdzić, że OOP się do tego nie nadaje, skoro żaden się nie nadaje?

    Pominę zupełnie fakt, że 'żaden' to żadna odpowiedź. Niektóre rozwiązania mogą być
    lepsze, niektóre gorsze. Pytam o najlepsze aktualnie dostępne, takie musi istnieć,
    nawet gdyby było dostępne tylko jedno rozwiązanie.

    > De facto standardem dla Javy jest Hibernate. Dosyc upierdliwy, ale
    > dziala.

    > Pytanie jest sformulowane tak ze nie rozumiem,
    >
    > Java posiada interfejs Serializable ktory wlasnei sluzy do tego.

    Pytałem o połączenie serializacji (lub innej techniki implementującej persystencję) i
    języka, które wg. Ciebie ma sens.

    Teraz ja Cię z kolei nie rozumiem.

    1) Piszesz o tym, że OOP i Serializacja to złe połączenie.
    2) Pytam Cię, jakie jest dobre połączenie.
    3) Mówisz mi, że Java i interfejs Serializacji ze sobą współpracują.

    Java to OOP. Twoje posty są ze sobą sprzeczne!