    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 21 Feb 2014 05:11:49 -0800 (PST)
    <8...@g...com>
    Subject: Re: David West: OOP is Dead
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 13:41:49 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Po pierwsze, nigdy nie twierdzilem, ze hermetyzacja i obiektowosc
    >
    > to sa koncepcje, ktore w jakis sposob od siebie zaleza. Twierdzilem
    >
    > raczej (gwoli scislosci), ze hermetyzacja jest w jakims sensie
    >
    > skladnikiem pewnej idei, ktora wiele osob nazywa "programowaniem
    >
    > zorientowanym obiektowo". Pan zas w swojej postawie przypomina
    >
    > angielskiego turyste, ktory bedac w USA zwraca wszystkim uwage,
    >
    > ze na apteke nie powinno sie mowic "drugstore", tylko "pharmacy",
    >
    > zas bedac w Holandii twierdzi, ze nie powinno sie mowic "coffee shop",

> [...]

    mozna własnie instancjonowac moduły (o czym pisalem wiele razy ), (chocby wczoraj, bo
    na takich instoncjonowanych modulach mozne zrobic rozna ciekaw rzeczy np jesli gra ma
    wiele screenów (np przygodówka) to napisac moduł Screen,
    wyinstancjonowac go tyle razy ile screenow
    ma miec gra po czym zalozyc wyrazic polaczenia
    w runtime itp