    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Sun, 28 Feb 2010 21:01:45 +0100

    Karolek pisze:

    > Moze wykalkulowali, ze sie nie oplaca.

    Ja wiem że na tyle szybko byli w stanie zdiagnozować usterkę centralki
    (właśnie ponoć sprawdzając i czujnik i tarczę - nie wiem w jakiej
    technologii, ale auto 2007r.), że jednak gdzieś tam to się opłaca.

    Ja tam oczywiście jeszcze też nim miałbym wydać ładnych parę tysięcy na
    nową centralkę sam na to rzucę okiem, niemniej póki co ASO ponoć
    sprawdziło i zdiagnozowało.
    I nie musieli niczego rozwalać, ani sądzę że nawet demontować.

    Z tego ASO o którym jest cały wątek rozumiem że wyjechałbym już z nowym
    czujnikiem, nowym łożyskiem i nadal niedziałającym ABS-em. Jeżeli za
    nowy czujnik i łożysko zapłaciłoby ASO, to oczywiście wszystko jest OK.
    Natomiast gdyby mi kazali za to zapłacić no to by oznaczało dno.

    Co do niewyposażania warsztatów w takie narzędzia to nie opłaca się to
    może warsztatowi - warsztat doskonale wie że większość klientów od razu
    kupi u nich części. Części które w u nich kosztują 300zł, w hurtowni
    200zł, a ze zniżkami pewnie 120-150zł. Spokojnie serwis ma na nich ponad
    200% zysku więc oczywiście że przy takim podejściu nagle przestaje się
    nawet umyć brudną szybę - lepiej wymienić.