  • Data: 2022-02-03 13:08:36
    Temat: Re: Detektor kabli
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/02/2022 07:45, J.F wrote:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?

    Śmieszna sprawa, ale kupiłem jakiś czas temu, do zabawy dla dzieciaków,
    dziadowski wykrywacz metali, taki do szukania monet w trawie.

    Takie guano:

    https://allegro.pl/oferta/wykrywacz-metali-detektor-
    metalu-cobra-ct-1066-8023317738

    ... i on widzi też kable w ścianach ;)

    Machając cewką jestem w stanie zlokalizować druty z dokładnością do
    centymetrów, więc rozdzielczośc nie imponuje, ale za to wykrywa to,
    czego dedykowane urządzenia nie widziały. No i ma spory zasięg "w głąb"
    więc z kablami pod styropianem się nada.

    Zagadaj z kimś z okolicy, z facebooka, taki hobbysta chętnie podejmie
    wyzwanie. Te wykrywacze mogą wyglądać podobnie, ale niekoniecznie mieć
    to samo w środku, mogłem mieć szczęscie.

    Po kilkudziesięciu minutach bawienia się, jestem w stanie, z grubsza,
    wykrywać rurki orzewania podłogowego pod kafelkami. Ale jak mówię,
    precyzja raczej nie milimetrowa za to działą lepiej niż dedykowane
    próbniki jeśli chodzi o zasięg.