  • Data: 2010-03-02 23:00:38
    Temat: Re: Diesel-krótkie trasy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę pisze:

    > A ja mam większy (pojemnością i masą) silnik.
    > Pewnie dlatego wszystko rozgrzewa się wolniej.

    1.5dci wogóle znany jest z dość szybkiego nagrzewania.
    Za to 2.0HDi które mam ma dwa fajne patenty - starszy, to dogrzewacz
    oparty na 4-ech świecach żarowych, podgrzewający płyn w małym obiegu.
    Nowsze wersje, mają grzałkę elektryczną przy nagrzewnicy, do szybszego
    nagrzewania wnętrza.
    W P307 w wersjach na kraje o zimnym klimacie (w tym Polska) było to w
    standardzie. Jak w innych autach z tym silnikiem, to nie wiem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl