  • Data: 2020-08-14 12:12:02
    Temat: Re: Diesel lepszy od elektryka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-08-13 o 03:54 -0700, 4...@g...com napisał:

    >Nie potrzeba niczego udowadniać, wystarczy policzyć ile tych liści
    >jest na metr kwadratowy, ew. zmierzyć temperaturę przy ziemi w obu
    >wariantach.

    >Za domem mam taki właśnie las: https://imgpile.com/i/u9FWzG
    >Ciemno w nim o każdej porze dnia i nocy.

    Ale idz do niego z termometrem. Powietrze chlodniejsze ?
    Bo mam mieszane doswiadczenia.

    No dobra, lepiej byc w +30 w takim lesie, niz w +30 na polu+sloneczko.

    >Tak wygląda ta "sucha ściółka"... https://imgpile.com/i/u9FQwX
    >To wszędzie mech, gdyby się kto zastanawiał - wilgotny nawet w
    >największe upały.

    Jakis podmokly teren.
    To ten las z linku powyzej ? jakos jasno w nim, chyba, ze niebo miedzy
    drzeami przepalone ...

    >Wg mojej obserwacji w lesie gleba zawsze miękka i
    >wilgotna, a w sierpniowym polu bywa że nie sposób szpadla wbić i
    >trzeba
    >się tęgo kilofem namachać.

    Szpadlem nie macham, ale lesnicy u nas czesto mowia, ze wilgotnosc
    sciolki bardzo mala i jest zakaz wstepu do lasu.

    http://www.pozatorun.pl/sytuacja-w-lesie-jest-dramat
    yczna-wilgotnosc-sciolki-wynosi-8-proc-film/

    Hm, jak na te upaly ktore mam za oknem, to dziwnie spokojnie
    http://bazapozarow.ibles.pl/zagrozenie/

    I dziwnie zimno
    https://www.traxelektronik.pl/pogoda/las/zbiorcza.ph

    Moze dlatego, ze to 9:00 ?