  • Data: 2020-09-10 17:36:56
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/09/2020 15:56, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
    -vw-oskarzony-o-spisek-6552286601735104a.html

    > No wiesz, skoro ustalamy takie normy, to widac wiecej jest szkodliwe.
    > Wiec chyba w miare latwo wykazac, ze szkodliwosc jest ... tylko trudniej
    > obliczyc jaka.

    No wlasnie o to mi chodzi, o te "likely". Cale te badania to statystyka
    wyliczona na podstawie ilosci samochodow VW jezdzacych po ulicach
    wzgledem zageszczenia ludnosci itp. A co jesli ktos odpukac faktycznie
    zachorowal ale w okolicy w ktorej mieszka nikt nie ma VW tylko Mercedesy
    i/lub ogolnie mieszka srednio 1 osoba na km2 albo ktos w jego okolicy ma
    w gospodarstwie kilka aut w tym jednego VAGa ale nim jezdzi tylko w
    niedziele? Jak to w sadzie udowodnic, ze to VW go zabil, a nie Mercedes
    ktory tez oszukiwal albo sasiad, ktory pali smieciami w piecu?

    Normy w tym zakresie zostaly ustalone blednie, a producenci nie sa w
    stanie ich spelnic mimo dokladania co chwile kolejnych nowinek
    technicznych w postaci DPF, katalizatorow, EGR, AdBlue itp.

    > Ale przeciez to proste - trzeba wlascicielom wyrejestrowac te pojazdy, a
    > VW zwroci im pieniadze ...
    >
    > Co tam w USA - te hektary VW ciagle czekaja? Nie udalo sie ich wypchnac
    > do Meksyku czy Brazylii ?

    Nie wiem, moze czekaja na zakonczenie postepowan w sadach czy cos.