  • Data: 2023-03-31 13:34:29
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-03-2023 o 11:08, J.F pisze:

    > I wtedy i niedawno chiales "tłuszczy" odebrac samochody ... zeby tloku
    > na drodze nie robili.

    Nie samochody, tylko prawka.
    A samochody wystarczy gruntownie badać - same odpadną.
    Nadal chcę.

    > Żonę całkowicie rozumiem. Sam uwazam, ze troche za daleko.
    > Ale jak sie jedzie z dwójką dzieci, chce zaoszczedzic pod namiotem,

    Za ten pomysł też wydrapanie oczu grozi.
    A Ty ile masz lat, że się dziećmi przejmujesz?

    Wnuki już też będą wygodne i o żadnym namiocie niekoniecznie będą
    chciały słyszeć.

    > czy np zabrac sprzet do nurkowania ... albo pozwiedzac Grecje ...

    To elektryk się nada.
    Zwiedzanie to nie zapierdzielanie "na jeden raz, z butelką na mocz na
    pokładzie".