  • Data: 2015-01-10 18:21:35
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:54b1549e$0$2163$65785112@news.neostrada.pl...

    > Właśnie coś takiego usłyszałem od konsultanta który odradzał mi branie
    > samego internetu bo się zapłaczę poza miastem. :-(

    Znajoma wzięła Internet z Playa i tuż za granicą miasta Warszawy zasięgu
    praktycznie nie ma. Nie znajduje ani LTE, ani nawet 2G. Musi wziąć LTE z
    Plusa.

    Według mnie to jest bez sensu, że w jednych taryfach Internet może być
    obsługiwany w roamingu, a w innych nie. Play zaliczył u mnie dużego minusa.
    A juz sam chciałem dokupić sobie u nich Internet z modemem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba