  • Data: 2015-01-11 09:07:05
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-11 o 00:00, ALEX Alpha MR pisze:
    > Ale jesteś świadom faktu że taryfy internetowe Play tak działają od 5
    > lat. A na grupie było o tym tyle razy, że nie można nie wiedzieć.

    Informacja tu na grupie (jakże cenna) to jednak to samo co mały druczek
    na fafnastej stronie umowy. Takie "niedopowiedzenia" także piętnujemy
    Choć zapewne są zgodne z prawem :-)

    PS. Instalowałem ostatnio WhatsApp (nie nie sobie ;) ) pojawił się
    komunikat że przez pierwszy rok za darmo. W połączeniu z podaniem numeru
    telefonu to jest dopiero bezczelność :-)