  • 111. Data: 2024-05-04 22:45:56
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 12:31, Shrek pisze:

    > Nie ma magazynu tylko pasożytuje na systemie energetycznym na starych
    > zasadach.

    Pasożytuje bo płaci mniej niż Ty?

  • 112. Data: 2024-05-04 22:46:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 09:11, Janusz pisze:

    > Właśnie takowej udzieliłeś.

    Nie sądzę.

  • 113. Data: 2024-05-04 22:52:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.05.2024 o 19:56, Shrek pisze:

    > No przecież pisałem - większość nie będzie miała elekttyka ale za to
    > będzie płaciła w chuj za prąd...

    Elektryki nic do tego nie mają.

    Hasło w muru z poprzedniego wieku: "Świecąc przykładem poprawiasz bilans
    energetyczny naszego kraju"!

  • 114. Data: 2024-05-04 23:03:44
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 11:57, Shrek pisze:

    > To ma niewiele do rzeczy jakie samochody wolą ludzie.

    Pogadajmy więc o tym co wolą ludzie. Wybory były. Taki jeden chciał
    przywrócić stolicę kierowcom. Dostał się?

    > Ja też wolę
    > kuchenkę elektryczną,

    Po prostu bardziej Ci się opłaca kuchenka elektryczna od gazowej.

    > ale samochód na gaz.

    Mówiłeś, że nim nie jeździsz to co za różnica?

  • 115. Data: 2024-05-04 23:05:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

  • 116. Data: 2024-05-05 00:11:29
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-04 o 19:56, Shrek pisze:

    > No przecież pisałem - większość nie będzie miała elekttyka ale za to
    > będzie płaciła w chuj za prąd...

    Na razie płacą w chuj za prąd, ale jak elektryki się upowszechnią wtedy
    rządowe coś wymyślą i przyjdzie płacić za elektryki.
    Uroki łunii. Aby łunia mogła dać i się jakoś wykazać przed publiką
    pierw musi komuś zabrać.

  • 117. Data: 2024-05-05 07:57:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2024 o 19:54, Shrek pisze:

    > Osobiście i wcale nie ułomek. Konkretnie firma kupiła elektryki bo
    > modnie, piarowo dobrze i pewnie z dopłatą. Miesiąc temu lizing się
    > skończył i z ulgą odebrał hybrydę. Wszyscy inni w firmie tez zmienili na
    > hybrydy a prezes na spalinkę.

    Zobaczymy w jakim tempie będzie chciał wrócić do bev....

    Też kiedyś dałem się tak nabrać, jak wprowadzili opłaty za prąd na
    stacjach i kupiłem hybrydę zamiast bev.
    I doposażyłem ją w lpg, żeby koszty zrównały się z tymi w elektryku
    ładowanym na zewnętrznych stacjach.

    Ale już po dwóch miesiącach używania hybrydy, kupiłem elektrycznego
    smarta, żeby chociaż po mieście wygodnie jeździć.
    Ale i to okazało się za mało - wycie cvt, wraz z brakiem mocy, nawet w
    porównaniu do 3 razy słabszego smarta, okazało się nie do pokonania i po
    10 miesiącach znowu bev zastąpił hybrydę.
    Teraz mam już ich w sumie 6 (w tym dwa rowery).

  • 118. Data: 2024-05-05 08:40:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 22:23, io pisze:

    > Czyli firma a to nie w temacie :-)

    Obstawiam, że zdecydowana większość samochodów elektycznych jest na firmy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 119. Data: 2024-05-05 08:48:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 07:57, Cavallino pisze:

> [...]
    > 10 miesiącach znowu bev zastąpił hybrydę.
    > Teraz mam już ich w sumie 6 (w tym dwa rowery).

    Bardzo ekologicznie.

    A co do tamtej firmy - mieli spalinki, mieli elektryki. Pojeżdzili,
    skończył się lizing to wzieli z powrotem spalinki. Mieli wybór, mieli
    doświadczenie - widocznie są heterami:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2024-05-05 09:29:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jest kryzys klimatyczny? Dozwolone
    > odpowiedzi są "tak" lub "nie". Żadnego "ale".

    https://www.youtube.com/watch?v=yokey1sPsdA

    Najpierw odpowiedz dlaczego OCIEPLENIE zamieniliście na KRYZYS?

    To była merytoryczna decyzja czy podyktowana pijarowo? ;-)

    Potem odpowiedz na pytanie czy chcesz dobra dla planety Ziemia
    czy dobra dla ludzkości
    Bo to nie musi znaczyć TO SAMO

    Potem jak już przyjmiemy że Ziemia się OCIEPLA to zastanówmy się CO
    ROBIĆ? Czy metoda w postaci nakładania podatków i zmuszania do
    elektryków ma jakiś SENS i to tu TYLKO w EUROPIE

    Nie ma ŻADNYCH dowodów naukowych że takie działanie coś POMOŻE

    SPÓR nie jest o to czy się OCIEPLA.
    Ociepla się od XIX w.

    Może lepiej się przygotowywać na ocieplenie i WSPOMAGAĆ kraje które
    odczują je BARDZIEJ a nie jak np. Francja dalej wywozić ZŁOTO z Afryki