  • Data: 2010-05-28 17:53:35
    Temat: Re: Dlaczego nie można zainstalować Flash?
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 May 2010 09:12:29 +0100, Marek <b...@e...com> wrote:

    > Było też jakieś obejście tego lecz powstał inny problem - nie było można
    > rozpocząć automatycznego pobierania plugina gdy był w zbyt niskiej
    > wersji.
    > Zdarzało się, że osadzony Flash ruszał lecz źle działał z tego powodu.
    > Nie potrafiłem zaradzić temu lepiej niż to robi swfobject.
    >
    > Czy jest jakieś obejście tych dwóch kwestii obecnie?

    Praktycznie nie, bo ciągle żyje IE wymagający cyrków ze składnią
    specyficzną dla ActiveX. Jedyna różnica, to że hack dla IE z <embed> jest
    dozwolony w HTML5.

    SWFObject nie jest zły. Jak tego używasz i wstawiasz nadającą się do
    użytku alternatywną treść, to nie masz się czym przejmować.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");