  • Data: 2024-03-16 14:15:01
    Temat: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2024 o 13:51, nadir pisze:

    > No tam akurat przechodzi w pas przeplatania, ale dla omawianego
    > przypadku, to mało istotne.

    Poniekąd jest istotne, bo to znacznie uwiarygadnia tezę że to jednak
    jest jedno skrzyżowanie.

    > No chyba nie chcesz powiedzieć, że to konkretne skrzyżowanie kończy się
    > na następnym zjeździe/wjeździe.

    Nie - ale chcę powiedzieć, że to raczej jest jedno skrzyżowanie. W
    którym miejscu twoim zdaniem kończy się pierwsze?

    > Obszar skrzyżowania -- obszar obejmujący *wspólną* część dróg danego
    > skrzyżowania, ograniczony wyznaczonymi lub domniemanymi liniami
    > *zatrzymania* oraz ich przedłużeniami.

    W takim razie tu w ogóle nie ma skrzyżowania - nie ma drugich linii
    zatrzymania - nawet dommniemanych. Jest cała jedna, czyli jest to
    skrzyżowanie "bez długości":P

    > Dla tych co wjeżdżają na(co tam jest, bo nie widzę) S7/S8, żeby nie
    > przyszedł im do głowy pomysł, że skoro mają resztę z lewej strony, to
    > oni(wjeżdżający) mają pierwszeństwo.

    Ale o oni jadą własnym pasem. Zatrzymując się na tej linii nie
    wjechaliby dopóki na głównej jezdni nie byłoby pusto co nie zdarza się
    nawet w nocy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!