  • Data: 2022-11-09 09:27:27
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2022 o 08:38, trybun pisze:

    > Cos Ci się aby nie pokićkało? To Unia kazała ją postawić w Legionowie i
    > nasłała na nią okupantów?
    >
    > A może przekop Mierzei, elektrownie atomowe za sto dużych baniek "aby
    > Polacy mieli tani prąd", tony bezwartościowego żelastwa "aby zwiększyć
    > bezpieczeństwo" itditd to też  nakazy Unii aby Tobie/Polsce szkodzić?

    Ten PiSiorski chuj, co mam go w pląku, kłamie jak zwykle.

    "A tymczasem 10 października prezydent Andrzej Duda dostał do podpisu
    ustawę, którą podpisał trzy dni później i która "załatwiła" temat
    bezpłatnych samorządowych ładowarek do samochodów elektrycznych na
    zasadzie: "nie ma i nie będzie"."

    https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/wylaczaja-la
    dowarki-do-samochodow-elektrycznych-ustawa-kaze-oszc
    zedzac-prad/wqlhmc9

    PiSiory tak właśnie robio. Kłamio, krado i mataczo zwalając winę na innych.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>