    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Date: Wed, 9 Nov 2022 16:30:55 +0100

    On Wed, 9 Nov 2022 13:25:43 +0100, _Master_ wrote:
    > W związku bo się zleciały fanboje z całej okolicy ;-)

    No ale w czym problem - ze z innej gminy byli i prad kradli,
    czy ze kolejka byla dluga, czy ze teraz juz sie nie zlatują.

    > A jeśli to UE zaleca oszczędzanie? ;-)
    > Kogo będziesz straszył i kim?

    To niech sie UE okresli, co wazniejsze :-)

    Zawsze mozna do UE wyslac fotke pieknej ladowarki z tabliczka
    "sfinansowano ze srodkow unijnych,
    zamknieto z rozkazu Unii" :-P

    > Najpierw to trzeba rozbudować sieć aby prąd przyjmowała.

    Postawi wiatrak blisko, to nie trzeba :-)

    > Albo dotować też akumulatory
    > Jęczą te wszystkie mendy po mediach że wiatraki zablokowane a na
    > panelach nie zarobisz za wyprodukowany prąd tyle co kiedyś.
    >
    > KURWA. GDZIE WY CHCECIE TO PODŁĄCZYĆ?
    >
    > Zrób sobie jeden z drugim krzesło elektryczne i w godzinach od 12 do 14
    > zarabiaj ;-)

    No ale w tych godzinach mozna samochod ladowac.
    I niekoniecznie u siebie w domu - siec cos tam przewodzi.
    I dopiero jak wiecej sasiadow zainstaluje solary, to sie zrobi
    kociolek w poludnie.
    Przyjdzie basen grzac :-)

    J.