  • 1. Data: 2010-02-13 18:34:46
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl3kud$25c$2@news.task.gda.pl...

    > W takim razie nie osądzaj innych, że ich na coś nie stać, po tym jak biorą
    > kredyt. Zapewniam Cię, że żaden biznesmen nie kupi sobie samochodu za
    > gotówkę, mimo iż go stać na to. Z czystej ekonomii wiadomo, że lepszym
    > punktem sytuacji jest posiadać pieniądz i nim obracać, niż go nie
    > posiadać.

    Nie jestem biznesmenem (tak jak i Ty, he he) i wolę kupować za gotówkę.
    Na każdym kredycie zarabia przecież kredytodawca, więc dlaczego nie mógłbym
    sam na tym zarobić dając sobie samemu kredyt? :)
    A co do biznesu, to najkorzystniej obraca się nieswoimi pieniędzmi ale nie
    wiem co na to mówi Twoja "czysta ekonomia" ?

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"