eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Re: Siła wyższości tylnego napędu.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2010-02-13 18:36:09
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >> Nie chcę sie wypowiadać na temat wyższości jednego nad drugim napędem
    >> bo zimą jeździłem tylko i wyłacznie FWD i obecnie od dwóch lat AWD
    >
    > Ja jeździłem i RWD i FWD i po zmianie z RWD i FWD ulga na śliskim była
    > tak duża, że od tego czasu nawet nie pomyślałem o żadnym badziewiu z
    > napędem na tył.
    > To się może nadaje do zabawy, ale do normalnej jazdy niestety nie.

    Jesteś bardzo kategoryczny w swoich wypowiedziach - przez co nie
    pozostaje nic innego jak napisać, że pitolisz :-)
    BTW, możesz się przyznać o jakich samochodach piszesz ? (konkretne
    marki/modele)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 2. Data: 2010-02-13 21:40:11
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:

    >> Ja jeździłem i RWD i FWD i po zmianie z RWD i FWD ulga na śliskim była
    >> tak duża, że od tego czasu nawet nie pomyślałem o żadnym badziewiu z
    >> napędem na tył.
    >> To się może nadaje do zabawy, ale do normalnej jazdy niestety nie.
    >
    > Jesteś bardzo kategoryczny w swoich wypowiedziach - przez co nie pozostaje
    > nic innego jak napisać, że pitolisz :-)

    Bo się nie zgadza z Twoim wyobrażeniem o świecie?
    Wisi mi to i powiewa, dla mnie liczą się bardziej moje własne doświadczenia,
    niż teoreyjki jakichś neofitów (to akurat nie o Tobie - żeby nie było).

    > BTW, możesz się przyznać o jakich samochodach piszesz ? (konkretne
    > marki/modele)

    Konkretnie to było BMW 318 a potem Audi Coupe 1.8.
    Może być?


  • 3. Data: 2010-02-13 22:01:40
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:
    >
    >>> Ja jeździłem i RWD i FWD i po zmianie z RWD i FWD ulga na śliskim
    >>> była tak duża, że od tego czasu nawet nie pomyślałem o żadnym
    >>> badziewiu z napędem na tył.
    >>> To się może nadaje do zabawy, ale do normalnej jazdy niestety nie.
    >>
    >> Jesteś bardzo kategoryczny w swoich wypowiedziach - przez co nie
    >> pozostaje nic innego jak napisać, że pitolisz :-)
    >
    > Bo się nie zgadza z Twoim wyobrażeniem o świecie?
    > Wisi mi to i powiewa, dla mnie liczą się bardziej moje własne

    No i wszystko ok. Tobie RWD nie pasuje, za to pasuje FWD a innym osobom
    na odwrót (mi ;-)
    Ale nie uogólniajmy. Tak naprawdę wszystko sprowadza się do umiejętności
    kierowcy -
    wprawny rajdowiec zawstydzi nas jadąc słabszym samochodem z tym innym,
    gorszym rodzajem napędu :-)

    >> BTW, możesz się przyznać o jakich samochodach piszesz ? (konkretne
    >> marki/modele)
    >
    > Konkretnie to było BMW 318 a potem Audi Coupe 1.8.
    > Może być?

    Może :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 4. Data: 2010-02-14 05:00:48
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-13 21:40, Cavallino pisze:

    > Konkretnie to było BMW 318

    No i wszystko teraz jasne, dlaczego masz takie a nie inne zdanie nt
    "badziewia z tylnym napędem".

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: