    From: Lee <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Mon, 07 Mar 2011 19:48:00 +0100

    W dniu 2011-03-07 11:11, Icek pisze:

    > tak samo jedna wrocławska firma chciała zrobić jak firma w której
    > pracuję świadczyła usługi. I jakoś im nie wyszło. Ludzie trzymają się
    > też sprawdzonej jakości i w 100% nie odejdą.
    >
    > Netia dawała 6 miesięcy za friko, plus daje 200 złotych plusikowego i
    > jakoś nie zdobywają 100% rynku.
    >
    > Czy jak wejdzie netia na "twój" teren to też się obrazisz, że obejdą
    > "Twoich" abonentów i zaproponują 6 miechów za darmo ??
    >
    > Mnie np. ruszyło jak netia chodziła po abonentach m.in. naszej firmy i
    > twierdziła, że kupili naszą spółkę i trzeba przepisać umowę. Ale żeby
> [...]

    I dlatego najprościej jest wprowadzić, zamiast tych wszystkich chorych
    proponowanych zapisów o gwarancjach na poziomie 90%, obowiązkowy wpis do
    umowy o szybkości gwarantowanej. Wtedy brak szybkości
    gwarantowanej->zgłoszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
    godzin = możliwość złożenia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
    miesięcznego. A szybkości gwarantowane każdy ustali sobie sam i
    odpowiednio wyceni takie taryfy.

    --
    pozdrawiam
    Darek