  • Data: 2009-06-30 12:08:06
    Temat: Re: Dobre microswitche - kto robi?
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 30, 1:29 pm, __Maciek <i...@c...org> wrote:

    > Może tutaj coś znajdziesz:http://www.schurter.com/http://www.schurt
    er.ch/wwwsc/con_pg09_2.asphttp://www.omron.com/ecb/p
    roducts/sw/- ale tu są troche inne

    O! to zaczyna wygladac sensownie, zwlaszcza biorac pod uwage to, co
    John Smith napisal o szczelnosci - Omron robi szczelne, TME nimi -
    wyglada ze - handluje, no to pozostalo mi zapytac TME - co tez wlasnie
    zrobilem.
    Dzieki za pomoc wszystkim!
    Marek