    From: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dobre microswitche - kto robi?
    Date: Tue, 30 Jun 2009 09:19:59 -0700 (PDT)

    On Jun 30, 3:05 pm, John Smith <d...@b...pl> wrote:

    > Zainteresuj się takimi: B3S-1000P, mają gumkę separującą styki od otoczenia.

    Tez na nie zwrocilem uwage, wyglada na wlasciwy, musze jeszcze tylko
    sprawdzic, czy wysokosc pasuje.

    Czy masz jakies typy wzgledem przelacznikow dzwigienkowych? Na miejsce
    takich typowych, 125V/1A, on-off-on wzglednie on-on. Tez musza byc
    wytrzymale mechanicznie, wazne jest pewne prowadzenie dzwigni (zeby
    sie nie chybotala i ugniala przy nacisnieciu nieco pod katem zamiast
    dokladnie z gory), pewne, ale miekkie przelaczenie i - zwlaszcza przy
    on-off-on - jednakowy opor miedzy pozycjami...
    To badziewie, ktore mam na stanie, wytrzymuje pol roku i przestaje
    solidnie "klikac", zaczyna miec niewyrazny punkt przelaczenia i
    srednio trzyma kontakt...

    Dzieki za pomoc!
    Marek