  • 1. Data: 2015-11-07 15:22:40
    Temat: "Dobrodziejstwa" RoHS !!
    Od: s...@g...com

    Wiele razy było tutaj na ten temat, ale pozwolę sobie dać Wam jeszcze linka na
    druzgocące opracowanie/podsumowanie głupoty wszechwiedzących pierdzistołków z EU.

    http://nepp.nasa.gov/whisker/reference/tech_papers/2
    011-kostic-pb-free.pdf

  • 2. Data: 2015-11-07 16:37:06
    Temat: Re: "Dobrodziejstwa" RoHS !!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...

    http://nepp.nasa.gov/whisker/reference/tech_papers/2
    011-kostic-pb-free.pdf

    -------
    Zakaz produkcji trwałego sprzętu elektronicznego (popularnie zwany RoHS)
    działa zgodnie z planem.
    P.G.

  • 3. Data: 2015-11-07 17:57:52
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 15:22:42 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    druzgocące opracowanie/podsumowanie głupoty wszechwiedzących pierdzistołków z EU.

    Hmmm strona 57.
    Czyli niekontrolowane przyspieszenia w tojotach to wina whiskersów?

    Kiepsko...

  • 4. Data: 2015-11-07 18:55:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 08:57:52 -0800 (PST), s...@g...com
> [...]
    011-kostic-pb-free.pdf

    > Hmmm strona 57.
    > Czyli niekontrolowane przyspieszenia w tojotach to wina whiskersów?

    Ponoc nie.
    Podejrzewano, ale ponoc sie nie potwierdzilo.

    Potrafil dywanik pedal zablokowac, ale to chyba nie wszystkie
    przypadki tlumaczy.

    J.

  • 5. Data: 2015-11-07 20:30:33
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 16:37:05 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Zakaz produkcji trwałego sprzętu elektronicznego (popularnie zwany RoHS)
    > działa zgodnie z planem.
    > P.G.

    Niestety tak :(. Ciekaw jestem, czy nadejdzie w końcu kiedyś chwila, kiedy dadzą se
    spokój z tym RoHS, CO2 itp.,itd...

  • 6. Data: 2015-11-07 20:43:37
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 18:55:04 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ponoc nie.
    > Podejrzewano, ale ponoc sie nie potwierdzilo.
    >
    > Potrafil dywanik pedal zablokowac, ale to chyba nie wszystkie
    > przypadki tlumaczy.

    Też coś takiego ponoć było, ale nie o to chodzi w wątku..

  • 7. Data: 2015-11-07 21:02:34
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    s...@g...com wrote:
    > Niestety tak :(. Ciekaw jestem, czy nadejdzie w końcu kiedyś
    > chwila, kiedy dadzą se spokój z tym RoHS, CO2 itp.,itd...

    Owszem. Po WW3.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...kropka.net ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 8. Data: 2015-11-07 22:22:48
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2015-11-07 20:30, s...@g...com pisze:

    > Niestety tak :(. Ciekaw jestem, czy nadejdzie w końcu kiedyś chwila, kiedy dadzą se
    spokój z tym RoHS, CO2 itp.,itd...

    Jasne... ołów samo dobro:
    http://vintage-ads.livejournal.com/3783010.html

    CO2? Efekt cieplarniany? Co tam... Wenus przecie taka piękna planeta...

    pzdr
    mk

  • 9. Data: 2015-11-08 00:41:57
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    >Ciekaw jestem, czy nadejdzie w końcu kiedyś chwila, kiedy dadzą se
    spokój z tym RoHS, CO2 itp.,itd...

    http://www.sciencedaily.com/releases/2013/09/1309182
    11434.htm

    Życie na Ziemi ma zniknąć za jakieś 1,75..3,25 miliarda lat, więc
    przynajmniej na tej planecie dni RoHS są policzone. Kto da mniej? ;-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2015-11-08 01:06:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Nov 2015 00:41:57 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):
> [...]
    > Życie na Ziemi ma zniknąć za jakieś 1,75..3,25 miliarda lat, więc
    > przynajmniej na tej planecie dni RoHS są policzone. Kto da mniej? ;-)

    Ropa sie skonczy za 50-100 lat, jesli nie opanujemy innych zrodel
    energii, to przyjdzie polowie wyginac, a reszta bedzie zyla
    ekologicznie - z braku surowcow :-)

    J.