  • 11. Data: 2015-11-08 05:50:45
    Temat: Re: "Dobrodziejstwa" RoHS !!
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 7 listopada 2015 15:22:42 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Wiele razy było tutaj na ten temat, ale pozwolę sobie dać Wam jeszcze linka na
    druzgocące opracowanie/podsumowanie głupoty wszechwiedzących pierdzistołków z EU.

    > http://nepp.nasa.gov/whisker/reference/tech_papers/2
    011-kostic-pb-free.pdf

    Aha!!, pytanie do Kolegów: jak to przetłumaczyć na PL (Snowball Effect (str.9)).
    Efekt kuli śnieżnej jakoś mi tu nie pasi/jest bez sensu. Chyba jakiś idiom (??).

  • 12. Data: 2015-11-08 07:43:39
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-08 o 05:50, s...@g...com pisze:
> [...]
    Efekt kuli śnieżnej jakoś mi tu nie pasi/jest bez sensu. Chyba jakiś idiom (??).

    dokładnie tak, jak przetłumaczyłeś :)

    a.

  • 13. Data: 2015-11-08 08:25:45
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 07:43:41 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

    > dokładnie tak, jak przetłumaczyłeś :)
    >
    > a.

    Przełumaczanie word2word, to żadna sztuka. Albom Burok, że nie załapuję, albo jest to
    określenie idiomatyczne, którego znaczenia nie znam.

    Hahh!! Jest to idiom! Po naszemu nazywa się to "kręcenie lodów".

    Zgadza się?

  • 14. Data: 2015-11-08 08:37:14
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 08-11-15 o 08:25, s...@g...com pisze:

> [...]
    to określenie idiomatyczne, którego znaczenia nie znam.

    > Hahh!! Jest to idiom! Po naszemu nazywa się to "kręcenie lodów".

    To się nazywa globalne zarządzanie zasobami ludzkimi.
    David Rockefeller przeszedł niedawno operację przeszczepu serca.
    Po raz szósty ją przeszedł i w tzw. międzyczasie dwie operacje
    przeszczepu nerek.
    Dawid Rockefeller ma lat 100.

    Żeby żyło się lepiej !!!
    Żeby żyło się lepiej wszystkim !!!

    (komunikat Ministerstwa Prawdy no. 1357/2015).

  • 15. Data: 2015-11-08 09:08:43
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-08 o 08:25, s...@g...com pisze:

    > Przełumaczanie word2word, to żadna sztuka. Albom Burok, że nie załapuję, albo jest
    to określenie idiomatyczne, którego znaczenia nie znam.

    > Hahh!! Jest to idiom! Po naszemu nazywa się to "kręcenie lodów".

    teraz to ja jestem burok, bo nie znajduję sarkazmu...
    a jesli go tam faktycznie nie ma, to ..

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_kuli_%C5%9Bnie%C
    5%BCnej

    @

  • 16. Data: 2015-11-08 11:22:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    t...

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 08:57:52 -0800 (PST), s...@g...com

    >Ponoc nie.
    >Podejrzewano, ale ponoc sie nie potwierdzilo.

    >Potrafil dywanik pedal zablokowac, ale to chyba nie wszystkie
    >przypadki tlumaczy.

    Wszystkie, pozostałe zostały zdemaskowane jako kant. No ale mit będzie
    wieczny, jak ten o Komorowskim rzekomo skaczącym po fotelach.

  • 17. Data: 2015-11-08 15:03:21
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 09:08:44 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

    jest to określenie idiomatyczne, którego znaczenia nie znam.

    > teraz to ja jestem burok, bo nie znajduję sarkazmu...
> [...]

    Spoko, jednak to ja jestem burok, bo powyższego nie znałem i nawet bym na takową
    przenośnię nie wpadł. Dzięki za tłumaczenie :))

  • 18. Data: 2015-11-09 10:47:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    Aha!!, pytanie do Kolegów: jak to przetłumaczyć na PL (Snowball Effect
    (str.9)). Efekt kuli śnieżnej jakoś mi tu nie pasi/jest bez sensu. Chyba

    ------
    Mnie tam pasi i do obrazka i do dalszej treści co do kosztów.
    Zaczyna się od pomysłu zainteresowanych zmniejszeniem trwałości sprzętu.
    Lobbyści doprowadzają do decyzji Unii i kula zaczyna się toczyć. Chińczyki
    aby sprzedawać do Unii też wdrażają, Niektóre stany W USA już też, inne
    planują itd. A kula tocząc się masakruje na swej drodze różne rzeczy
    powodując lawinę niepotrzebnych kosztów. Że też Ci urzędnicy nie mają za
    grosz wyobraźni, że oni kiedyś też mogą być leczeni aparaturą medyczną
    zgodną z RoHS.
    Niedawno gdzieś widziałem informację, że NASA poszukuje ludzi biegłych w
    Algolu i asemblerze starych procesorów, bo Ci co szykowali jakąś sondę,
    która właśnie dociera gdzieś na granice Układu Słonecznego już na
    emeryturze. RoHS zapobiega takiemu problemowi w przyszłości.
    P.G.

  • 19. Data: 2015-11-09 11:29:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Nov 2015 10:47:41 +0100, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > grosz wyobraźni, że oni kiedyś też mogą być leczeni aparaturą
    medyczną
    > zgodną z RoHS.

    Oni nie byli aż tak głupi, RoHS jest wyłączone w stosowaniu do
    urzędzeń medycznych.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2015-11-09 11:36:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > medyczną
    >
    > Oni nie byli aż tak głupi, RoHS jest wyłączone w stosowaniu do urzędzeń
> [...]

    strona 8.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html