  • 1. Data: 2009-01-18 18:57:24
    Temat: Re: Dokad przeniesc stacjonarny z telepsa?
    Od: s...@s...pl

    Można przejść do netii, wtedy nie płaci się za używanie kabla tepsie,a netia
    za 42 zł abonamentu daje 2 godziny rozmów(w abonamencie)sproket

  • 2. Data: 2009-01-18 19:44:36
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Można przejść do netii, wtedy nie płaci się za używanie kabla tepsie,a
    > netia
    > za 42 zł abonamentu daje 2 godziny rozmów(w abonamencie)sproket
    >
    > --

    Mnie narazie trzyma do listopada neostrada.
    Umowa na trzy lata wtedy się kończy.

    Stephanos

  • 3. Data: 2009-01-19 08:48:40
    Od: "sproket" <s...@s...pl>

    Neostrada nie stanowi problemu. Gdybyś rezygnował z numeru zostawiając
    neostradę to musisz płacić ekstra za dzierżawę kabla. Jeśli zostawiasz neo i
    przechodzisz do netii wtedy za kabel nie płacisz.Jestem w trakcie takiej
    zmiany.Gość z netti zapewniał mnie,że tak właśnie jest-to oni przejmują
    koszty. Na 9393 za pierwszym razem pani powiedziała mi,że to nieprawda.
    Zadzwoniłem drugi raz i poprosiłem ją o jej dane, wtedy potwierdziła to co
    mówił gość z netii,mało tego-upewniła mnie,że neostrada w promocji pozostaje
    bez zmian.Nie mam oczywiście 100% gwarancji jak jest naprawdę-dowiem się jak
    przyjdzie pierwszy rachunek.sproket

  • 4. Data: 2009-01-19 14:57:48
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sproket" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozostaje
    > bez zmian.Nie mam oczywiście 100% gwarancji jak jest naprawdę-dowiem się

    Będę rad, bo do mnie z Netii też dzwonili.

    Stephanos