  • Data: 2021-05-31 12:35:39
    Temat: Re: Dokrecanie kol
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 May 2021 22:42:50 +0200, cef wrote:

    > Tyle miejsca to bym wygospodarował, ale i tak przejechałem ostatnimi
    > dwoma autami z 500tys km i miałem raz kapcia.
    > A tym ostatnim, to nawet nie wiem jak podnośnik działa :-)

    Co nie znaczy, ze kapcia nigdy nie zlapiesz.
    Zlapiesz, i to zgodnie z obowiazujacym prawem - w najgorszym momencie
    :-)

    Czy taki zestaw naprawczy pomoze? Czasem moze i tak, a czasem juz nie.
    A jaka jest trwalosc zestawu?
    Przetrzyma upalne lato, czy co roku nowy sznur/klej?

    Moze lepiej ... wczytac sie w assistance, pomoga naprawic opone, czy
    nie pomoga?

    Inna sprawa - sa jeszcze calodobowi gumiarze?

    J.