    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 9 Dec 2021 15:27:12 -0800 (PST)
    <sot28h$9g2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <sotkmi$ken$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Dokumenty z wskanowanymi podpisami
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 December 2021 at 20:16:35 UTC+1, Cavallino wrote:

    > To ta interpretacja prawników?
    >
    > Bo jak dla mnie ten paragraf odnosi się TYLKO do sytuacji opisanej w
    > paragrafie pierwszym.
    > W którym jest wyjaśnione, co to jest oświadczenie woli wyrażone w sposób
    > elektroniczny.
    > Katalog zamknięty.
    >

    > I nijak nie informuje że KAŻDE inne elektroniczne oświadczenie woli,
    > nawet wyrażone niezgodnie z tym przepisem, rodzi jakiekolwiek skutki
    > cywilne (na podstawie tego przepisu).
    >
    > Nie można ich osobno rozpatrywać.
    w biznesie opieramy się na kodeksie handlowym
    a nie cywilnym
    i nie na polskim, bo jest wzorowany na mimieckim,ale na brytyjskim , hamerykanskim,
    bo tam te problemy zostały ropzwiązane 30 lat temu i gdy zakladaliśmy korporacje w
    Hameryce to wszystkie sprawy były prowadzone przez internet i dokumentowane i
    rejestrowane, bo taka funkcjonalnośc oferowały systemy komunikacyjne
    czyli treśc + time stamp i from , to, adres IP , imię, nazwiskocały biznes by

    I rejestracja u sekretarza stanu tez zostala dokonana elektronicznie i była wazna,
    zarejestrowana i upubliczniona z publicznego rejestru

    Znajomy dawno temu zakladał na wyspach dziewiczych jednoosobowa spółke akcyjną
    i tam była jedynie skrytka w biurze dla korespondencji, a na wyspy przeciez nie
    pojechał, tylko znalazl raj podatkowy

    I tamtejsze biuro obsługiwało 100 takich spółek jednoczesnie

    Zatem w biznesie i badaniach operacyjnych, obowiązuje zasada Worst Case First, czyli
    All Risks Contained,
    czyli zawsze się zdarzy najgorszy, nieprzewidziany przypadek i należy z góry
    opracować procedure jego obslużenia.

    Bo biznes to nie religia i Bóg nic nie da, ani o nic nie zadba

    A po angielsku,
    pozostawić cos pod opieką boską
    oznacza,
    pozostawić bez nadzoru

    I jak jesteś pewny, że nie zachorujesz, to włąśnie zachorujesz
    Jak jestes pewny, że nie zaplacisz mandatu, to włąśnie zaplacisz

    I tak miliony zakażaja się koronawirusem i konczą życie pod respiratorem, bo byli
    przekonani, że to ich nie dotyczy, nie spotka, bo tak im się wysniło