  • Data: 2020-10-28 20:15:22
    Temat: Re: Domofony w blokach i wieżowcach
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:rnb4um$9vk$2@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > dokładnie tak to działa :)

    Osiągnięciem zachodnich społeczeństw jest dyscyplina i samodyscyplina.
    Nie ma guzika Złodziej więc złodziej nie może wejść.

    Tu nie można sobie dowolnie pyskować i drwić z innych jak Kaźmirz
    Pawlak przez płot, z czarnych, białych, żółtych, różowych, niskich,
    wysokich, grubych, chudych, LPG, TDI, IGBT, bo można dostać nożem w
    szyję.

    Dziś widziałem jak kucharka, duża czarna mamuśka
    wywaliła ze stołówki kolesia-celebrytę bez maski.
    Aż mi łzy stanęły w oczach ze wzruszenia.

    --
    Piter

    kto mieszkał w Olsztynie w cyrku się nie śmieje