  • 21. Data: 2006-06-14 20:56:29
    Temat: Re: Dostawca lacza internetowego
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > nie masz racji.
    > Zdarzaly sie pady takie ze tkt padalo swiatlo i nie dzial wezel cz-wa, w
    > tym samy czasie GTS smigal bez problemow.

    No wlasnie nie masz racji bo znajomy ma w zawierciu Energisa ktory jest
    "pociagniety" radiolinia z katowic i tez dzisiaj nie mial neta.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 22. Data: 2006-06-14 23:08:15
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski napisał(a):

    > No wlasnie nie masz racji bo znajomy ma w zawierciu Energisa ktory jest
    > "pociagniety" radiolinia z katowic i tez dzisiaj nie mial neta.

    no to sobie zadzwon do niego i sie zapytaj... 1.5 tygodnia przepieli go
    bez jego wiedzy i zgody ze szkieletu energisowego o ktorym mowisz, na
    szkielet GTS'a na tym swiatle...
    Rozmawialem z nim dzisiaj ze trzy razy...

  • 23. Data: 2006-06-14 23:41:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > no to sobie zadzwon do niego i sie zapytaj... 1.5 tygodnia przepieli go
    > bez jego wiedzy i zgody ze szkieletu energisowego o ktorym mowisz, na
    > szkielet GTS'a na tym swiatle...

    A o czym operator miał go powiadamiać i na co miał sie zgadzać?

    M.

  • 24. Data: 2006-06-15 07:35:13
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A o czym operator miał go powiadamiać i na co miał sie zgadzać?

    o przepieciu na zupelnie inny szkielet, mimo zastrzezen ze NIE chce byc
    na szkielecie GTS'a bo ten szkielet na slasu jest do BANI sypie sie nie
    milosiernie w przeciwienstwie do szkieletu Energisa.
    W czasie poprzednich uszkodzen swiatlowodu w tym samym miejscu szkielet
    energis'a dzialal... GTS lezal i kwiczal...

  • 25. Data: 2006-06-15 09:44:37
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Tylko jezeli ATM ma slabszej predkosci lacza niz GTS a takze mniejszej
    > predkosci punkty wymiany miedzy innymi operatorami to kablowka za duzo nie
    > zdziala

    szczególnie że najwolniejszą częścią będzie styk kablówka-ATM lub GTS bo za
    to kablówka płaci i to dużo i oszczędza na maxa :)

  • 26. Data: 2006-06-15 11:34:02
    Od: "Portal" <n...@x...com>

    a czy ATM ma strone do testowania szybkosci lacz swoich ? - (sciaganie
    plikow) tak jak GTS (www.noc.gts.pl) gdzie ma pliki np 500MB

    Jezeli nie ma to skad najlepiej sciagac jakies duze pliki aby przetestowac
    lacza ATM ?

  • 27. Data: 2006-06-15 14:31:42
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 15.06.2006 Portal <n...@x...com> napisał/a:
    > a czy ATM ma strone do testowania szybkosci lacz swoich ? - (sciaganie
    > plikow) tak jak GTS (www.noc.gts.pl) gdzie ma pliki np 500MB

    ftp.atman.pl

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 28. Data: 2006-06-16 12:42:05
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <s...@l...freebsd.lublin.pl>,
    v...@f...lublin.pl says...

    > ftp.atman.pl

    mnie sie nie udaje wyciagnac wiecej niz 6-8 mbit/s czasami 10 mbit/a
    na laczu atmana

    art

  • 29. Data: 2006-06-17 10:09:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    AA <a...@a...pl> wrote:
    > In article <s...@l...freebsd.lublin.pl>,
    > v...@f...lublin.pl says...

    > mnie sie nie udaje wyciagnac wiecej niz 6-8 mbit/s czasami 10 mbit/a
    > na laczu atmana

    Warto byłoby napisać jakiej wartości oczekujesz i do kogo jesteś podłczony.
    Chociaż 10 milibitów to strasznie mało, ja po GPRS mam więcej. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 30. Data: 2006-06-18 11:29:42
    Od: PZ <p...@m...com>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Warto byłoby napisać jakiej wartości oczekujesz i do kogo jesteś podłczony.
    > Chociaż 10 milibitów to strasznie mało, ja po GPRS mam więcej. ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    Witam

    Nie chce nadinterpretowac slow napisanych, ale chyba Kolega testuje na
    laczu atmana. Poza tym mozna oczekiwac, ze jednak maks. predkosc lacza
    jest wieksza od maks. predkosci download z ftp atmana skoro sie cos 'nie
    udaje'

    Pozdrawiam
    Przemek