  • Data: 2020-10-15 22:30:42
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "collie" 1nmidfdlfhvtu$....@4...net

    > To może modlitwa do św. Carla pomoże? 10 października br. Stolica
    > Apostolska powołała nowego swiętego - Carlo Acutisa. Będzie pomagał
    > programistom,

    Wreszcie!!!

    > ale nad sprzętem komputerowym pewnie też się pochyli.
    > Spróbuj, może akurat Ci pomoże.

    Z jakiej to racji czy przyczyny?! -- sprzętowcy
    niech starają się o swojego patrona/świętego!

    > --
    > Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

    Skoro o wierzeniach i religiach w kontekście relacji ludzie<-->zwierzęta...

    http://krainaezoteryki.opx.pl/religie,-wierzenia.htm

    Dwa główne odłamy dżinizmu charakteryzują się odmiennymi praktykami związanymi
    z życiem mnichów i mniszek. Mnich ŚWETAMBARA może mieć na własność przybory
    takie jak naczynie na wodę i pokarm, a także kilka białych szat. Dodatkowo
    dysponuje miską jałmużną, miotełką z bawełnianych sznurków na kiju, muślinowa
    maską, która zakłada sobie na usta, aby chronić owady i inne istoty latające
    w powietrzu przed wchłonięciem w płuca. Wyznawcy świeccy również niekiedy
    zasłaniają usta. Mnich śwetambara może zjeść trzy posiłki dziennie, jednakże
    w praktyce je tylko jeden.

    Z kolei mnich DIGAMBARA nie posiada niczego, nawet żebraczej miski, dlatego
    jałmużnę przyjmuje w złożone ręce. W ciągu dnia je tylko raz i tylko tyle
    ile zmieści się w jego dłoniach, nie wolno mu brać dokładki. Ma prawo wejść
    do mieszkania świeckiego wyznawcy , ale nie może usiąść. Inną zasadą jest
    zakaz noszenia szat. Nagość jest wyrazem całkowitego wyzbycia się przywiązania,
    wykorzenienia wstydu i lęku, a także oznaką wyrzeczenia się posiadania
    czegokolwiek.
    Poza tym sprawia, że mnich nie jest narażony na większą niewygodę. To dla niego
    forma
    praktyki, gdyż musi zapanować na swoimi podstawowymi odruchami, a więc zmusza go
    do
    dyscypliny i wytężonej pracy nad ciałem i umysłem. Niektórzy digambarowie
    posiadają
    --> miotłę z pawich piór, która służy do usuwania z drogi owadów lub innych
    niewielkich istot.

    [my zaś zakrywamy usta, by nie wYpuszczać wirusów z siebie zbyt daleko...]

    --