  • Data: 2020-10-15 21:35:12
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "_Master_" 5f880e06$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > CRT nie wziąłbym nawet za darmo. Szkoda życia i zdrowia.

    Wziąłem przed laty mały TV Panasonica czy Philipsa
    z kineskopem i głowicą analogową -- stoi i zbiera
    kurz... [Kusz i Sabę w zamian za ciebie?...]

    To są tak zwane elektrośmieci.
    Ogólnie mam tego trochę i nie wiem, co z tym czynić,
    bo raczej na pojemnikach ze śmieciami nie widzę
    napisów typu: 'elektrośmieci'... Akumulatorki
    i baterie wywaliłem w Biedronce do pojemnika
    na takowe śmieci...

    Mam też 2kg skorupek kurzych jaj -- mieszkańcy wsi wiedzą,
    że skorupki takie są przydatne, ale miastowi udają, że nie
    wiedzą, skąd biorą się jaja...

    - mieszka w Warszawie na IX piętrze; gdy chce napić się
    mleka, idzie do sklepu tuż obok jego bloku i kupuje
    mleko w kartonie, nie myśląc nawet o tym, że kupuje
    coś, co wyprodukowała żywa [szczająca i srająca]
    krowa w oborze czy na pastwisku...

    W pewnej kawiarni dawno kawę z kobiecym mlekiem...
    Gdy podniósł się rwetes, sprzedawca zauważył, że
    kobieta wcale ;) nie jest gorszym stworzeniem od krowy... ;)

    -=-

    Jutro chyba w Biedronce są tanie jaja...
    Zapewne niektórzy zauważą, że to ,,jaja'', nie jaja... ;)

    --