  • Data: 2020-10-17 18:08:58
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-17 o 09:00, trybun pisze:

    > System mam aktywny, a owa ochrona wyłączona na amen.. Nie mam już
    > pomysła(;-)) o co tu może chodzić, skąd u nas te różnice. Może to
    > kwestia wersji 10ki.. Ja mam Home w wersji "pudełkowej", Ty może masz
    > wersję OEM i stąd ta różnica?

    Windows 7 Proffesional to wiem, że jest OEM (dawno już nie używam), ale
    Wimdows 8.1 Proffesional to nie wiem. Nie chce mi się szukać f-ry do ósemki.
    Windows 10 to mam na płycie do zainstalowania, ale nie instaluję.
    Muszę jakoś skutecznie ubić ten proces na zawsze, żeby mi szkód nie
    wyrządzał i nie chce mi się instalować Win 8 od nowa czy przywracać
    obraz systemu ( bo jest z tym samym problemem).

    --
    animka