  • Data: 2020-10-17 21:04:25
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-17 o 19:34, Universis pisze:
    > [..]
    > Aminko - napisz coś o tym swoim sprzęcie - czy to jest laptop czy też pc, czy jeśli
    laptop to monitor macierzysty czy też dodatkowy/zewnętrzny. Ile lat mają te sprzęty
    monitor jeśli osobny i PC/Laptop.

    Nie jestem w prokuraturze. Pisałam już, że ok.12 letni monitor LCD
    Monitor 190SW9 być może wysiada, albo cos nie tak z zasilaniem.

    > Ideą jest nie tylko usunąć te drgania, ale i wrócić do 75 Hz. Lekarze w USA
    zalecają pracę przy częstotliwości odświeżania 72 Hz jako minimum, wszystkie niższe
    są tam zaliczane do szkodliwych dla zdrowia/oczu.
    Wrócił monitor już do 75 Hz, ale po wznowieniu po uśpieniu Najpierw
    napis Philips na niebieskim tle zachowuje się tak jakby było spięcie.
    Napisz mi jak masz u siebie ustawiony plan zasilania to porównam ze
    swoim, ok?
    Oraz czy czujniki (w Usługach) masz wyłączone czy włączone i jak.

    --
    animka