-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Date: Wed, 12 Oct 2011 11:23:16 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 41
Message-ID: <j73ma9$66s$1@inews.gazeta.pl>
References: <4e9494d7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j726gb$afv$1@inews.gazeta.pl>
<4e949ecd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j727uh$rt2$1@mx1.internetia.pl>
<4e94a43e$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j728st$2id$1@mx1.internetia.pl> <j73la4$1lv$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318411401 6364 82.177.76.50 (12 Oct 2011 09:23:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 09:23:21 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <j73la4$1lv$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405952
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-12 11:05, PM pisze:
>> Co za bzdura. Ciekawe jakim cudem zaoszczędzili mi czasu, skoro przez
>> ten sam odcinek drogi przejechała ta sama ilość samochodów, tylko
>> dziwnym trafem była to mniejsza ilość stojących normalnie +++cwaniacy.
>>
> wiemy, że lubisz długo i wolno stad twoj stronniczy punkt widzenia ;-)
Dziwny wniosek, szczególnie w zakresie omawianego tematu.
> 1. ta sama ilośc samochodów przejedzie przez punkt zwężenia czyli miesce
> generujące korek przed nim
> 2. długość korka zmniejszy się (kosztem szerokości)
> 3. krotszy korek może nie rozciągać się np. od swiateł do swiateł i nie
> powodować przenoszenia się blokady dalej.
A gdzie dowód, że w związku z powyższym kierowcy jadący normalnie
korzystają z jazdy cwaniaków?
> czyli w pewnych granicach (intensywnośc ruchu, spowolnienie w miejscu
> krytycznym i czas trwania tej sytuacji)
> płynnośc ruchu sie poprawi.
Niestety nieprawda. Zyskują na tym tylko cwaniacy, którzy szybciej
dojeżdżają na miejsce, a jeżeli jednak jest grupa dojeżdżających
szybciej to nie jest możliwe, by skróciło to czas reszcie, skoro
przepustowość jest stała.
> jezeli jeszcze nie wchodziłaby w gre ambicja i blokowanie jedacych
> bokiem to byłoby całkiem cudnie.
Aha, to jeszcze ich wpuszczać należy. Dobre, dobre.
> zresztą jechanie poboczem to zły przykład
> wystarczy popatrzyć na miejsca gdzie dwa pasy przechodzą w 1
> ci którzy jeda do końca zanikajacym pasem uchodza za cwaniaków, a
> przeciez robią dobrze bo nie marnują powierzchni.
Bardzo zły przekład jeżeli chodzi o cwaniakowanie (zresztą sam
go tutaj przytaczałem), ale ładnie pokazuje ile tracą ludzie
jadący normalnie w stosunku do jadących poboczem.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.11 11:52 PM
- 12.10.11 12:50 J.F
- 12.10.11 13:38 Artur Maśląg
- 12.10.11 14:34 Jakub Witkowski
- 12.10.11 14:43 Jakub Witkowski
- 12.10.11 14:43 Jakub Witkowski
- 12.10.11 14:53 Artur Maśląg
- 12.10.11 14:53 Jakub Witkowski
- 12.10.11 14:51 Marcin Kiciński
- 12.10.11 15:01 Jakub Witkowski
- 12.10.11 16:07 PM
- 12.10.11 16:21 J.F
- 12.10.11 17:13 Artur Maśląg
- 12.10.11 17:18 Artur Maśląg
- 12.10.11 17:34 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=