  • Data: 2020-10-01 02:26:00
    Temat: Re: Drukarka HP Deskjet F380 ciąg dalszy
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > atramentowych, poczynając od 510 i potem 550C. Znam ich wady i zalety
    > ale przede wszystkim znam pazerność HP i poziom ich serwisu - patrz:
    > https://lists.man.lodz.pl/pipermail/pecet/1996/11/15
    31.html

    Też kilka lat temu zrezygnowałem ze sprzedawania i polecania drukarek HP
    - z żadnymi nie miałem tyle cyrków co z nimi. OStatnie dobrze zrobione
    drukarki to lj1320. Atramenty i lasery pozostałe niedorobione albo
    drogie szalenie w eksploatacji. Albo seria 101x i 1020 - ze zwalonym
    oprogramowaniem które było wieszane przez niektóre pdfy.... ile sobie
    głowy nad tym połamałem to tylko ja wiem...

    Obecnie najczęściej Brother - niczego nie urywają, ale porównując do HP
    to inna liga.

    BTW ciekawie się czyta takie posty jak ten z 1996:)

    sir