    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>
    Subject: Re: Drukarka HP Deskjet F380 ciąg dalszy
    Date: 01 Oct 2020 09:17:56 GMT

    On 01 Oct 2020 08:46:46 GMT, Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:

    > Trochę się robi OT??? Ale właśnie zbieram się do zakupu drukarki
    > atramentowej, więc podpytam. Z Brotherami mam bardzo dobre doświadczenia
    > i głównie rozglądam się za drukarką tej firmy.
    >
    > Możesz (możecie) polecić jakiś model? Bardziej chodzi o urządzenie
    > wielofunkcyjne ze skanerem, atrament, kolor, możliwość drukowania
    > dwustronnego. Dużo drukować nie będzie.

    Mam od paru lat kombajn Brothera DCP-J515W. Ta nie drukuje
    dwustronnie, ale to stary model. Drukuję niewiele, najwyżej
    parędziesiąt stron na tydzień. Nie mam zastrzeżeń. Atramenty
    w oddzielnych zbiorniczkach, tanie zamienniki działają. Skaner OK.
    Mała pojemność szuflady na papier. Jedyna irytująca własność to
    uruchamianie czyszczenia głowic o rozmaitych porach (może da się to
    ustawić - nie próbowałem).

    Miałem krótko kombajn Canona. Nigdy więcej. Drogie wkłady (pojemnik z
    głowicą drukującą), przy braku kolorowego nie drukuje nawet na
    czarno. Dostałem ją zablokowaną, bo licznik pracy uznał, że trzeba
    opróżnić zbiornik na zużyty tusz. Procedurę resetu znalazłem na
    jakiejś "lewej" stronie. Z dziesięć (!) bezsensownych kroków
    pomyślanych tak, żeby użytkownik przypadkiem na to nie wpadł. A, i do
    każdego modelu inna procedura.

    Z drukarkami HP mam doświaczenia podobne do opisanych przez
    przedpiśców.
    Kiedyś były dobre (atramentówki i lasery), teraz bym nie kupił.

    --
    Artur Stachura