    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Drut srebrny, albo grubo posrebrzony miedziany.
    Date: Tue, 28 Jun 2022 23:42:49 +0200

    Pan Irek.N. napisał:

    > No właśnie. Jest potrzebny taki około 1mm średnicy, stosunkowo niewiele,
    > powiedzmy kilka metrów na początek.
    > Cały kłopot polega na tym, że nie potrzebuję dekoracyjnie posrebrzony,
    > tylko porządnie, tak powiedzmy na... 10um?
    >
    > Ktoś coś może wie, podpowie gdzie i jak?

    Kilka lat temu kupowałem (to znaczy kupowali dla mnie) siatkę srebrną.
    Też były na początku jakieś problemy ze znalezieniem, ale potem się
    okazało, że są tacy, co wszystko ze srebra mają. Nie mam pojęcia, skąd
    to było, ale teraz wyguglałem firmę alco.com.pl. Mają druty ze srebra
    o średnicach dowolnych:

    https://alco.com.pl/drut-srebrny-0-8-5-00-mm-proba-1
    000,id2335.html

    --