  • Data: 2022-05-16 17:23:19
    Temat: Re: Dwa HDD w lap_topie
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2022 o 14:32, Eneuel pisze:
    > Irokez

    > : Oczywiście.
    >
    > Oczywiście tak czy oczywiście nie?
    > Chyba oczywiście nie, skoro nie podałeś żadnych namiarów... W
    > sklepie powiedziano mi, że wszystkie 17" mają -- ale chyba raczej
    > miały, bo teraz niekoniecznie nadal mają...

    Nie podałeś warunków brzegowych więc nie wiem co mam podawać...
    Sobie kupiłem HP Pavilion Power 15 jakiś czas temu i mam tam 2 dyski
    (2,5" oraz M.2). Nie chcesz HP to może Dell Precision? Lenovo ThinkPad?

    > : Oczywiście.
    >
    > Tu podobnie --
    > oczywiście tak czy oczywiście nie?

    Simatic Field PG M6 na ten przykład kupiłem nowy.
    Coś bardziej cywilnego to tak, jest problem. Chyba wszyscy poszli w
    zewnętrzny napęd.

    --
    Irokez