    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dwa HDD w lap_topie
    Date: Thu, 19 May 2022 10:55:30 +0200

    Dnia Wed, 18 May 2022 23:28:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "JS" 6281fdc9$0$469$6...@n...neostrada.pl

    > https://obrazki.elektroda.pl/8027473200_1420563639.j
    pg <-- gniazdo w napędzie

> [...]
    > pod USB, więc przewód slimPATA-USB nie może być zbyt drogi...
    >
    > -=-
    >
    > Chcę mieć nowy laptop z dwoma dyskami SATA:
    > - może być laptop z optycznym napędem
    > (w miejsce napędu bym wstawił dysk)
    > - może być laptop z miejscem na dwa dyski 2.5"
    > - może być laptop z miejscem na dwa dyski 2.5"
    > i z optycznym napędem
    > Oczywiście musi być też miejsce na dysk M2.2 NVMe...
    >
    > -=-
    >
    > Na razie Fujitsu-Siemens ma się dobrze, ale jest
    > trochę stary... Kupiłem go w połowie sierpnia 2008 roku...

    No to Ci podpowiem. Szukaj Thinkpada P17 albo P73.

    Mam nieco starszego, a w nim 2 szt. SATA oraz 2 szt. M.2 PCIe.
    Koleżanka ma w wersji 15", też z dwoma dyskami.

    U mnie jeden SATA jest w zatoce, w której był DVD, ale zatoka SATA3, więc z
    prędkością nie ma problemu. To jest praktycznie zestaw serwerowy, włącznie
    z procesorem i mostkami na płycie głównej. Dyski P980 Pro PCI-E x4 chodzą
    jak burza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam