    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dwa przeglądy na rok
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 18 Jan 2022 13:21:28 +0100

    On Tue, 18 Jan 2022 11:01:55 +0000, K wrote:

    > Majac porownanie pomiedzy np. UK i PL to ci powiem, ze w PL zwyczajnie
    > czuc dizle na ulicy. Szczegolnie stojac na swiatlach. Obstawiam wiec, ze
    > problem jest spory.

    A w jakim miescie?
    Moze jest tam duzo swiezego morskiego powietrza :-)
    A moze po prostu diesli w UK mało, bo ceny nie zachecaly?

    Pamietacie jak pisalem, ze mi w korkach w samochodzie smierdzi?
    Ciagle mi czasem smierdzi i nie wiem dlaczego.

    Ostatnio az wyszedlem z auta poogladac ... i czuje, ze to powietrze w
    otoczeniu przesycone spalinami, raczej dieslowskimi.

    I to kolo szpitala na ul Kamienskiego we Wroclawiu.

    https://www.google.com/maps/@51.1495546,17.0439978,3
    202m/data=!3m1!1e3

    Okolica akurat malo zabudowana, duzo zieleni i o niewielkim ruchu.
    Do ruchliwej ulicy 1km. Do autostrady 2km.
    Troche blizej dwa willowe osiedla.

    Skad te spaliny?
    Diesle, czy np piece gazowe lub weglowe?

    A moze to wczesniejsza droga przez korki spowodowala, ze moj nos juz
    stale spaliny raportował?

    Gdzies tam jest tez Akademia Wojsk Lądowych, ale garaże czy poligon to
    maja chyba dalej.

    No i elektrocieplownia w odleglosci 3 km.

    > A ja uwazam, ze jest. Po niecalych 4 latach musialem np. wymienic opony,
    > ktore mialy jeszcze 5-5.5mm. Wiedzialem, ze sa do wymiany bo wyly jak
    > pojebane a potwierdzil to diagnosta, ze maja spekania.

    Tylko ze wycie ma chyba inne powody niz spekania.

    Poza tym ... to co - ma byc przeglad co rok czy dwa, czy co 10kkm?

    J.