  • Data: 2023-05-22 14:59:51
    Temat: Re: Dwie karty SIM
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 22.05.2023 o 06:51, Cavallino pisze:
    > owe z Whatsapp-a,

    > Dzwonić do niego chcę z Whatsapp-a.

    To już wiemy, ale dlaczego akurat tak?

    > Ciężko seniora przekonać do smartfona.

    To nie przekonuj, tylko dzwoń normalnie na stacjonarny.

    > Jak wyżej. Pieniądze to nie problem. Aby była funkcjonalność zapewniona.

    Ale jaka?
    Na diabła uszczęśliwiać kogoś na siłę czymś bardziej skomplikowanym?
    No chyba że chcesz aby miał trening umysłowy przy poznawaniu nowego sprzętu.

    Inaczej - chyba dałbym mu spokój....
    Nic nie zyskuje, a musi się męczyć, coś się może zawiesić, neta może nie
    być itd