  • Data: 2023-05-22 17:06:54
    Temat: Re: Dwie karty SIM
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.05.2023 o 14:59, Cavallino pisze:
> [...]

    Dzwonią do seniora z zagranicy i używają Whatsapp-a.

    > To już wiemy, ale dlaczego akurat tak?

    > To nie przekonuj, tylko dzwoń normalnie na stacjonarny.

    Ale to nie ja do niego dzwonię. Senior jak to senior ma swoje
    przyzwyczajenia. Mając blisko do osiemdziesiątki prowadzi firmę, jako
    były inzynier w HCP nadal serwisuje zadalnie te gigantyczne siniki
    okrętowe. Ale tak, że siedzi w fotelu i z rożnych zakątków świata dzwoni
    mechanik, którego tam wysłał i go instruuje.
    A dzwonić do niego nieraz właśnie chcą z Whatsapp-a.

    > Ale jaka?
    > Na diabła uszczęśliwiać kogoś na siłę czymś bardziej skomplikowanym?
    > No chyba że chcesz aby miał trening umysłowy przy poznawaniu nowego
    > sprzętu.
    >
    > Inaczej - chyba dałbym mu spokój....
    > Nic nie zyskuje, a musi się męczyć, coś się może zawiesić, neta może nie
    > być itd

    Pełna zgoda. I ten Maxcom spełnia wymagania. Ja nie chciałem przekonywac
    go do smartofna (do wczoraj). Wszystko było ok, ale senior jak to senior
    zadowolny z tego Maxcoma, ale mówi, że może jednak by chciał mieć
    Whatsapp-a poza domem.

    Robert