  • Data: 2016-09-19 01:23:19
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2016 o 18:29, Irokez pisze:

    > Bo wymieniłeś dysk 7200obr na 5400obr

    Jeszcze nie wymieniłem. Dopiero szukam dysku jaki mogę zastosować. Czy
    dysk Seagate SSHD 2TB (ST2000DX002), do którego się przymierzam ma 5400?
    W karcie katalogowej:

    http://www.seagate.com/www-content/product-content/f
    irecuda-family/firecuda/files/firecuda-ds-1903-1-160
    6us.pdf

    nie piszą o tym ale jest tam zdanie, które mnie zmyliło "Game up to 5x
    faster than with traditional 7200-RPM hard drives...", co niekoniecznie
    oznacza, że ten dysk ma 7200, jak się zasugerowałem.

    > a te SSD 8GB w nim to taki hłyt matetingowy.
    > Nauczy się szybciej system odpalać i... koniec jego zalet.

    No więc właśnie. Mi zależy na dysku na dane a nie odpalanie systemu.

    > Wymień na SSD 512GB to poczujesz różnicę (lub dobre 256GB, generalnie im
    > mniejsze tym wolniejsze a jak szybszy to 2x droższy za tą samą pojemność).

    Ale ja z 1TB już się nie mieszczę. Dlatego 2TB szukam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek