  • Data: 2016-09-19 01:12:06
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2016 o 18:20, ToMasz pisze:

    > czy ten parametr ma dla Ciebie istotne znaczenie?

    No raczej tak. Jeśli transfer wewnętrzny jest niski to niczego dobrego
    nie uzyskasz na zewnątrz przy zapisywaniu / odczytywaniu dużych plików.

    > (_czyli masz dwa dyski_?)

    Nooo, mam. SSD systemowy i HDD na dane. Ale skąd Twój wniosek? :-)

    > ale teraz mówisz o transferze zewnętrznym? Transfer w czasie odczytu
    > powinien być wyzszy niż w czasie zapisu. więc coś jest nie teges.

    Zewnętrzny transfer jest podobny do maksymalnego wewnętrznego. No i są
    sobie równe. Tak mi wychodzi w testach tym programem. Też mnie
    zastanawiało w czym rzecz bo w/g karty katalogowej:

    http://www.seagate.com/staticfiles/docs/pdf/datashee
    t/disc/barracuda-ds1737-1-1111us.pdf

    jest 210/156. Na dyskowe cache'owanie to za duże pliki. Może coś system
    od siebie daje, albo programik fałszuje dane. Nie wiem, nie znam się na
    tym aż tak dobrze aby zdiagnozować przyczynę.

    > ps tu masz wyniki ssd za 130zł i hdd nie pamiętam jaki, ale 2T
    >
    > Timing cached reads: 25200 MB in 2.00 seconds = 12613.46 MB/sec
    > Timing buffered disk reads: 1156 MB in 3.00 seconds = 385.09 MB/sec
    >
    > Timing cached reads: 26258 MB in 2.00 seconds = 13141.91 MB/sec
    > Timing buffered disk reads: 606 MB in 3.00 seconds = 201.78 MB/sec

    Zapis 26 GB w 2 sekundy dla HDD???

    --
    Pozdrawiam,
    Marek