eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii › Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Date: Sat, 17 Jan 2015 11:07:53 +0100
    From: Olek <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii

    On 16.01.2015 22:37, jedrek wrote:
    > "Olek"

    > Ja jestem firmą telekomunikacyjną? Ja otworzę kontener? Ja wprowadzę
    > nowy kabel i zarobię parę na karcie?
    Ty masz w tym interes. Oni nie. Na tym polega różnica.

    > Szkoda z tobą dyskutować.
    > Z twojego punktu widzienia każdy potencjalny nowy abonent to g...
    > Bronisz tą francuską dojarkę jakbyś miał w niej jakieś udziały.
    Bronię elementarnej logiki. Z francuską dojarką się rozstałem, bo miałem
    wybór. Ty nie masz.

    > Mała firma kilkuosobowa, która świadczy usługi na kilku krakowskich
    > osiedlach jakoś nie miała problemu dociągnąć sobie kilka km światłowodu
    > do bloku gdzie i głupkowate orange jest z prędkością max do 10Mb (w
    > praktyce koło 6Mb) i upc. Gdyby myśleli jak głupki w orange też by im
    > się nie opłacało.
    Jesteś właśnie odpowiednikiem tej małej firemki. Znasz powiedzenie
    "jeśli chcesz aby coś było zrobione, zrób to sam"?

    > Ta mała firemka jakoś nie poszła z torbami po tej inwestycji.
    Też nie pójdziesz.

    > Podciągnęli w ostatnich miesiącach do bloku gdzie już przynajmniej od 10
    > lat każdy kto potrzebował net już go ma więc jakieś mega zyski z tego
    > tytułu widzę marne.
    > A molochowi się nic nie opłaca.
    Pomnóż przez tysiące podobnych nieopłacalnych dla nich przypadków, a
    zrozumiesz o jaką stawkę grają.

    > I na pewno małej firemce jest dużo trudniej załatwić pozwolenie na
    > cokolwiek w danej gminie niż molochowi.
    Dokładnie odwrotnie.

    > Zastanawia mnie jak to na wsi do nowego domu prywatny człowiek jest
    > sobie w stanie przyłącz energetyczny załatwić, wodny i kanalizacyjny i
    > jakoś nie kosztuje go to grube miliony. Ale podłączyć jedną parę
    > miedzianą to kosmiczna inwestycja............

    Znowu nie masz pojęcia. Nie "sobie załatwić" tylko dostawca energii ma
    ustawowy obowiązek go podłączyć.

    --
    Olek