  • 51. Data: 2020-06-11 19:45:25
    Temat: Re: Dziecko wypadło z samochodu
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Ech brak czujności. Poczytajcie ten fragment o przystosowanych siedzeniach. Było coś
    takiego już w sharanie ? Touran miał na bank. Przy tym wypadku Volvo gdzie trójka
    dzieci zginęła dwoje z nich też na tym siedziało.

  • 52. Data: 2020-06-12 07:10:26
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 10:34:44 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    na siodelku (2), z blokada drzwi po obu stronach (3,4).

    > My to jeszcze dodatkowo owijaliśmy folią bąbelkową.

    Pieszych owijaj. Moze ci beda placic za taka usluge?

  • 53. Data: 2020-06-12 07:15:10
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 12:21:26 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > po jakimś czasie funkcjonariuesze
    > ulegają nieodwracalnemu uszkodzeniu psychicznemu.

    Po paru latach pracy na państwowym etacie, czyli w miejscu, gdzie wypłata nie jest
    uzależniona od zadowolenia klientów, następuje zgąbczenie mózgu, co objawia się
    przekonaniem, że to do zleceniobiorcy należy ocena prawidłowości wykonania zlecenia.

  • 54. Data: 2020-06-12 11:46:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2020 o 07:15, s...@g...com pisze:

> [...]
    przekonaniem, że to do zleceniobiorcy należy ocena prawidłowości wykonania zlecenia.

    Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to skutek nie tyle państwowości i braku
    oceny z góry, co mundurowego "morda w kubeł i nie bulgotać".

    Dodatkowo władza sobie wymyśliła jak w 100% podporządkować sobie
    mundurowych. Mają oddzielne i fajne emerytuty. Fajna sprawa. Jest tylko
    jedno ale - jak wdepłeś to nie masz logicznej drogi wyjścia bo chuj
    trafił emkę czyli cel życia funkcjonariusza. Więc muszą w tym bagnie
    robić, a ci co bardziej "uczciwi" wmawiają sobie że robią przecież
    dobrze. Aż potem w to z czasem uwierzą. I na tym polega IMHO psychiczne
    uszkodzenie mundurowych przez służbę:(

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-06-12 18:29:25
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    I znów ci niedobrzy policjanci ;-)

    https://tvn24.pl/pomorze/elk-policjanci-po-sluzbie-w
    yciagneli-z-nagrzanego-auta-czterolatke-4608901

    Byli bardzo zdziwieni i przyznali, że nie mieli świadomości, że auto pozostawione na
    słońcu może tak szybko się nagrzać w środku.

    Amerykanie ?

  • 56. Data: 2020-06-12 18:41:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2020 o 18:29, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > I znów ci niedobrzy policjanci ;-)
    >
    > https://tvn24.pl/pomorze/elk-policjanci-po-sluzbie-w
    yciagneli-z-nagrzanego-auta-czterolatke-4608901

    No dobra - ale co to ma wspólnego z tematem? Nawiasem mówiąc potwierdza
    to tylko to, o czym piszę. Jak jakiś policjant zachowa się jak normalny
    człowiek, to sprawa trafia na czołówki gazet.

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2020-06-12 19:27:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tal dawno szyby komuś nie wypie....ali?

    -----

  • 58. Data: 2020-06-12 19:29:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nie można radiowozów wyposażyć w zestawy "mały włamywacz" (ssawka do szyb i drut)?

    -----

  • 59. Data: 2020-06-12 20:45:47
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    pomogło policyjne małżeństwo, przechodzące obok w czasie wolnym od służby.

    I niby mieliby to nosić po służbie ? No rewelka :-)

    Rodzice powinni w ramach pokuty posprzątać ten syf

  • 60. Data: 2020-06-13 00:22:13
    Od: K <e...@s...com>

    On 12/06/2020 18:27, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tal dawno szyby komuś nie wypie....ali?

    Chcieli sie poczuc jak na protestach BLM!