  • Data: 2021-08-14 15:40:54
    Temat: Re: Dziura w suwmiarce
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-14 o 13:32, PeJot pisze:
    > Czołem,
    >
    > może ktoś podpowie, czy w suwmiarce da się w prosty sposób uskutecznić
    > otwory, celem przykręcenia do czegoś ? W sumie to chodzi
    > głębokościomierz, ale to chyba ten sam materiał.

    Z taką suwmiarką nie będzie problemu z wywierceniem otworu.
    https://www.castorama.pl/suwmiarka-vorel-150-mm-plas
    tikowa-id-1102512.html
    Handlowiec pożyczył moją suwmiarkę.
    Po chwili coś mnie tknęło i pobiegłem za nim.
    Akurat zdążyłem w samą porę, bo szykował się by jej użyć jako klucza
    nastawnego do odkręcenia nakrętki.

    Przyrządy pomiarowe łatwo rozregulować przez nieprzemyślane traktowanie.
    W mojej byłej firmie, suwmiarki, co roku były wysyłane do legalizacji.

    WM