  • Data: 2021-08-14 18:29:58
    Temat: Re: Dziura w suwmiarce
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-14 o 17:23, PeJot pisze:
> [...]
    tikowa-id-1102512.html

    > Znaczy się bałeś że się plasticiunium rozkalibruje ? :) Bo mnie
    > plastikowe suwmiarki to się nadają chyba tylko do mierzenia wymiarów
    > baterii.

    W opisie podają dokładność plastikowej 0,05 mm.
    Nie bardzo im wierzę, że to jest wartość do uzyskania w praktyce.

    W pracy mieliśmy wyłącznie suwmiarki metalowe.
    Tylko takie miały szansę zmieścić się w obowiązującej wtedy normie
    https://darmet.com.pl/pl/informacje-techniczne/60-to
    lerancje-i-normy/3581-tabela-tolerancji-suwmiarek-wg
    -din-862

    Zwykły warsztat to olewa, ale poważna firma przestrzega ścisłych zasad.
    http://www.mikrotest.pl/index.php/wzorcowanie-kalibr
    acja-sprawdzanie-przyrzadow-dlugosci-laboratorium-pr
    ojektorow-mikroskopow/wzorcowanie-pomiary/suwmiarki

    WM