  • Data: 2023-05-18 16:16:01
    Temat: Re: Dziwny problem z kodem w C (gcc mips/pic32)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 18 maja 2023 o 16:01:56 UTC+2 heby napisał(a):
    > A co jeszcze musisz zmienić *zanim* zaczniesz używać std::size, poza "++"?
    >
    > Możesz podać listę tych kroków?

    Więcej nie ma, poza przekroczeniem Rubikonu - takim, że przestajesz
    powoli mieć możliwość odwrotu do C, a możesz nie mieć tyle fartu co Juliusz Cezar.

    To ja zapytam z drugiej strony - co rozwiąże używanie TYLKO std::size, poza bugami na
    sizeof?
    Ogólnie to średnio inteligentny matoł, który przesiedział trochę dupogodzin nad
    bugiem
    na sizeof (szczególnie na embedded, bo pod OS pierwsze użycie gdb to naprawdę jest
    satori),
    zapamięta to sobie na całe życie - inaczej się na programistę i tak nie nadaje,
    a nie sądzę, byśmy mieli ich na tyle mało, że trzeba pytać ludzi z działu
    wprowadzania danych,
    czy chcą się nauczyć programowania.

    A z trzeciej strony pozwolenie na C++ to otwarcie nowej Puszki Pandora.
    Tu dopiero możesz się dowiedzieć, co to jest prawdziwy bug, a nie jakiś tam sizeof.

    > A co może popsuć?

    Jak zwykle - "jeśli działa, nie naprawiaj". Sprawdzić, czy nie kobieta (poza
    Kopernik, Einstein i Curie-Skłodowska ;).